Reklamacije
U bilo kojem trenutku možete podnijeti prigovor Agenciji za zaštitu osobnih podataka na našu obradu vaših osobnih podataka.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Naknadna reklamacija ne mora biti uvažena ako oštećenje nije prijavljeno neposredno pri isporuci.
Ako Kupac odbije preuzeti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Službenik za zaštitu podataka
Korisnici mogu Službenika za zaštitu podataka kontaktirati putem e-mail adrese: prodaja@di-keramika.hr ili na poštansku adresu DI trade materijali d.o.o., Zagrebačka cesta 143a, s naznakom “Službenik za zaštitu podataka“ i na broj tel: 01/7815115
D ceramics zadržava pravo izmjene ove Izjave objavljivanjem izmijenjenog teksta na Internet stranici. Novi tekst Izjave stupa na snagu odmah po objavi na internet stranici.
Korisnik se obvezuje povremeno iznova pročitati Izjavu o privatnosti kako bi se upoznao s eventualnim promjenama.
Nastavak uporabe ove internetske stranice od strane korisnika nakon stupanja na snagu takvih izmjena, podrazumijeva da korisnik potvrđuje, razumije i prihvaća sve uvjete u izmijenjenoj ili dopunjenoj Izjavi o privatnosti podataka.
Isključujemo odgovornost za bilo kakvu štetu prouzročenu korisnicima ili trećim osobama uslijed takvih izmjena.
Prigovori i reklamacije vezano za neispravnost ili nedostatke proizvoda upućuju se pisanim putem:
- Sa svim informacijama vezanim za narudžbi od strane Kupca – ime i prezime, adresa, e-mail i kontakt broj telefona, broj narudžbe na mail adresu prodaja@di-keramika.hr sa priloženim fotografijama proizvoda ako se radi o vidljivom nedostatku.
- Poštom na adresu DI trade materijali d.o.o., Zagrebačka cesta 143 a, Zagreb.
DI trade materijali d.o.o. će odgovoriti na zaprimljeni prigovor u najkraćem roku, a najkasnije u roku 15 dana, računajući od dana primitka prigovora, s time da će odmah po primitku prigovora, Kupcu potvrditi da je zaprimio prigovor.