Dostava
Očekivani rok za isporuku naručenih proizvoda ovisi o kapacitetima dostavnih službu te iznosi 3-5 radnih dana na području cijele Hrvatske – kopneni dio te na najvećim otocima – Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan.
Sve narudžbe napravljene i potvrđene do 12 sati, biti će predane dostavnoj službi isti dan.
Dostava se obavlja radnim danom u periodu od 08:00 do 17:00 sati. Rok za dostavu počinje teći od trenutka kada zaprimimo uplatu na žiro računu ili kada bude odobrena autorizacija kreditnih kartica.
Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave.
Cijena dostave važeća je za cijelu Hrvatsku te iznosi 6,00 eur sa uključenim pdv-om te vrijedi za dostavu narudžbi upakiranih u kutije do 30 kg.
U slučaju da se roba otprema na paleti, mogu biti obračunati dodatni troškovi paletne isporuke koji će biti komuncirani kupcu prije slanja robe.
Dostava i preuzimanje keramičkih pločica je prema dogovoru.
Ispravnost pošiljke, reklamacije, povrat i zamjena robe
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
Kupac će biti kontaktiran prije planirane dostave od strane dostavne službe te će dobiti informaciju o okvirnom terminu isporuke robe.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Naknadna reklamacija ne mora biti uvažena ako oštećenje nije prijavljeno neposredno pri isporuci.
Ako Kupac odbije preuzeti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.